Toplinska i zvučna izolacija prikladna je za neopterećene površine (tj. za hladne tavane i tavane gdje se po površinama ne hoda), kao ispuna za spuštene stropove i u montažnim drvenim konstrukcijama. Možemo je koristiti i za zidove i stropove kontejnera.
Toplinska i zvučna izolacija preporučuje se za lagane pregradne zidove, posebno u sustavima s metalnim konstrukcijama i gipsanim pločama. Lagani pregradni zidovi testirani su na zvučnu izolaciju i otpornost na vatru. Zidovi su otporni na vatru 30, 60 ili 90 minuta, ovisno o građevinskom sustavu. Izvrstan proizvod za toplinsku i zvučnu izolaciju vanjskih zidova u sustavu ventilirane fasade ili u sustavu dvostrukih zidova.
Dostavu naručenih artikala na vašu kućnu adresu vršimo putem najpovoljnije kurirske službe u trenutku narudžbe, na području čitave Hrvatske, uključujući i otoke.
Mjesta gdje se nalaze poslovnice Izolirke i u radijusu 20km od poslovnice, dostavu vrše djelatnici Izolirke u roku od 3 do 5 radnih dana.
Isporuka naručenih proizvoda se vrši prema rasporedu vožnje tvrke koja vrši dostavu, a to je u pravilu sljedeći radni dan izuzev otoka i nekih manjih mjesta te (ponekad) dubrovačko-neretvanske županije. Raspored vožnje na otoke možete pogledati na internetskim stranicama odabrane kurirske službe.
Izolirka d.o.o. se u slučaju odabira kupca za plaćanje na transakcijski račun obvezuje poslati pošiljku kupcu odmah po zaprimljenoj uplati, a najkasnije u roku od tri (3) radna dana od evidentirane uplate na svom poslovnom računu. Iznimka su proizvodi koji nisu dostupni odmah, a u tom slučaju prodavatelj se obvezuje obavijestiti kupca o vremenu dobavljivosti proizvoda, te definirati eventualnu ponovnu narudžbu kada proizvod bude dostupan.
Naručeni proizvodi pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni.
Kupac je na zahtjev djelatnika dostavne službe dužan predočiti identifikacijski dokument u svrhu evidencije o tome tko je preuzeo paket. Ako kupac odbije dati traženi podatak, paket mu neće biti uručen.
Izolirka d.o.o. se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave.
Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac je obavezan o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio Izolirka d.o.o. ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.
Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.